Pobočka pošty v Holíči sa stala súčasťou triku jedného zo zamestnancov pošty. Ten si objednal si rozličnú elektroniku, ktorú pre nedoručenie zásielky pošta uhradila. Zamestnanec si na vymyslené meno a adresu objednal tablet, hraciu konzolu, hodinky, mobil, minipočítač a ďalšiu elektroniku za vyše 2200 eur. Prevzaté poštové zásielky si nechal pre seba a neodovzdal ich na doručenie v pobočke pošty v Holíči. Zásielky sa tak stali stratenými a Slovenská pošta ich v rámci reklamácie odosielateľom uhradila.
Podvod vyšiel najavo a Okresný súd v Skalici exzamestancovi pošty vymeral trest 12 mesiacov so skúšobnou dobou 18 mesiacov.
Podľa stanoviska Slovenskej pošty išlo o ojedinelý prípad. Slovenská pošta po odhalení prípadu so zamestnancom skončila pracovný pomer. A čo ďalej? „V rámci uplatnenia preventívnych opatrení Slovenská pošta vykonáva pravidelnú kontrolu činnosti zamestnancov, poverených na preberanie ranných zásielok. Zároveň boli zamestnanci dotknutej pošty upozornení na dodržiavanie interných smerníc Slovenskej pošty hovoriacich o manipulácii so zásielkami zákazníkov,“ uviedla Eva Rovenská, hovorkyňa Slovenskej pošty.