Lidl venuje trom skalickým základným školám po 3000 €

Vďaka zákazníkom spoločnosti Lidl Slovenská republika, v.o.s. sa podarilo získať 782 €, obchodný reťazec túto podporu navýšil a každá z troch skalických škôl dostane po 3000 €.

klub_17557970

Spoločnosť Lidl Slovenská republika otvorila v pondelok 5. októbra 2015 svoju zmodernizovanú predajňu na Školskej ulici v Skalici. Súčasťou prvého dňa predaja bola podpora troch základných škôl – ZŠ Mallého, ZŠ Vajanského a ZŠ Strážnickásumou 0,50 € z každého nákupu nad 10 €. Celkom sa takýmto spôsobom podarilo získať 782 €. Spoločnosť Lidl sa rozhodla túto sumu navýšiť a žiakom venuje po 3000 eur na nákup športových a didaktických potrieb.

 

„Súčasťou našej stratégie napĺňania spoločenskej zodpovednosti je snaha byť dobrým susedom. Poskytnutím športových a didaktických potrieb dlhodobo podporujeme základné školy, ktoré sa nachádzajú v blízkosti našej novootvorenej predajne. Tento úspešný projekt sme sa od školského roka 2015/2016 rozhodli rozšíriť aj na zrekonštruované predajne. Ročne takýmto spôsobom podporíme desiatky škôl a tisícky žiakov, čím prispejeme k zlepšeniu ich školských aj mimoškolských aktivít,“ povedal Tomáš Bezák, hovorca spoločnosti Lidl.

Riaditelia všetkých škôl sa už tešia na nové pomôcky. „Rád by som sa Lidlu poďakoval v mene mojom, mojich kolegov, zamestnancov školy a samozrejme v mene žiakov, ktorí budú finálnymi užívateľmi Vášho daru. Výsledná suma je pre nás naozaj príjemným prekvapením,“ povedal Mgr.Peter Martinovský, riaditeľ školy ZŠ Mallého. „Vážime si, že naša škola bude môcť disponovať novými učebnými a športovými pomôckami.V dnešnej hektickej dobe, keď školy nemajú dostatok peňazí na kúpu učebných pomôcok, ktoré by chceli zabezpečiť pre svojich žiakov, je takáto pomoc výnimočná a ojedinelá,“ uviedol Mgr. Vladimír Šenk za ZŠ Vajanského. V podobnom duchu sa vyjadril aj riaditeľ ZŠ Strážnická Mgr.Ľubomír Lupták:  „Teší nás, že Lidl chápe neutešenú situáciu v školstve a že svoju ochotu pomôcť nám prejavujete nielen slovami, ale aj konkrétnymi činmi. Oceňujeme aj to, že táto aktivita nebola iba bezduchým marketingovým ťahom, ale bola premyslená a dobre cielená s úmyslom pomôcť.“

Share This Article